-
- Gör en kontaktförfrågan via yhteys(a)psykoterapiacami.fi och betalas via banköverföring och betalas i förskott via bankförbindelse i samband med bokningen.
- Web, e-post och telefonpsykoterapi diskussioner bekräftas beställda, då betalningen skett.
- Psykoterapi- beställningen besvaras inom en vecka.
- Efter att klienten bokat tid via bokningsystemet eller kontaktförfrågan via e-post är terapeuten i kontakt med klienten på det sätt klienten valt (face-to-face/ telefonsamtal / email / web /).
- Obetalda Online beställningar kan inte bekräftas eller genomföras. Svarstiden via e-post är normalt 1-2 dagar från den tidpunkt då beställningen bekräftats och betalats till banken eller via kreditkort i betalningssystemet. På helgerna eller under helgerna kan ta längre tid.
- Ändrandet av tidbeställning vid nätdiskussionen tid datum för on-line samtal, är möjligt att uppskjuta om klienten begär det via e-post i god tid, minst 24 timmar före överenskomna tiden.
- *) Psykoterapi Telefonsamtal: psykoterapisamtal som initieras av klienten.**) Telefonsamtal med tidsbeställning via e-post yhteys(a)psykoterapiacami.fi Terapeutens tid inför telefonsessionen tar ca. 45-60 minuter. Psykoterapeuten kan ringa klienten så att kunden inte betalar teleoperatöravgiften. Klienten kan också använda ett gratisprogram Whattsapp eller Skype och därmed välja utan eller med visuell kontakt via denna förbindelse och får betalninganvisningar till sin e-post efter att ha sänt kontaktförfrågan.
**) E-post terapisession.En på förhand överenskommen e-post korrespondens (skiljer sig från den kostnadsfria kontaktförfrågan) och innehåller fler meddelanden kring ärendet. Antalet e-postmeddelanden beräknas motsvara de antal saker man skulle kunna gå igenom under en session ansikte mot ansikte. Utvärdering sker alltid i klientens intresse. Pris 60 euro / antalet meddelanden motsvarar en normal session.Gör en kostnadsfri kontaktförfrågan via yhteys(a)psykoterapiacami.fi |
Vid Online problemsituationer
Om klienten inte är på plats när Internet-diskussionen inleds, anses samtalet vara missat. Om problem uppstår, meddelas klienten via ett e-mail. Om klienten har betalat för samtalet och inte fått något svar, är det möjligt att meddelandet gått i skräpposten. Ta då kontakt under en vardag, antingen via e-post eller telefon.
Det tekniska genomförandet av tjänsten, beställningssystem och sekretess
Klienten väljer systemet (exempelvis e-post, webb samtal telefon, etc.) via vilket klienten önskar använda tjänsten, under förutsättning att det önskade systemets säkerhet är tillräcklig.
Avbokningsregler: Klienten kan inte inhibera en redan betalad nät-konsultation och kan inte få betalningen tillbaka.
PsykoterapiaCami förbehåller sig rätten att inte konsultera av tekniska-, kostnads- eller andra orsaker som visar sig vara svåra/besvärliga att förverkliga, i dylika fall betalas konsultationsavgiften tillbaka till klienten.
Nätsamtal: När samtalet inleds kan psykoterapeuten ta kontakt antingen via telefon eller Internet. Telefonsamtal: Enligt Prislistan, samtalet från psykoterapeuten är inkluderad. Eventuella kostnader för att svara på samtalet ingår inte i priset, det har klienten ansvaret för. Klienten ombedes vänligen granska ärendet via sin teleoperatör.
Vänligen se även undersökt om nätterapi.