Online ohjeistusta ja lisätietoa

  • Tee yhteydenottopyyntö yhteys(a)psykoterapiacami.fi
  • Tämän jälkeen terapeutti on yhteydessä asiakkaaseen tämän valitsemallaan tavalla (puhelu/sähköposti/netti/kasvotusten)  ja Psykoterapia-ajanvarukseen vastataan 7 päivän sisällä ja asiakas saa antamaansa sähköpostiin maksuyhteystiedot.
  • Online tapaukset maksetaan pankkisiirtona yleensä etukäteen varauksen yhteydessä. ja vahvistetaan tilatuiksi, maksun saavuttua.
  • Maksamattomia tilauksia ei vahvisteta tai toteuteta. Vastausaika on sähköposti-kyselyssä normaalisti 1-2 arkipäivää laskettuna siitä, kun tilaus on kirjautunut maksetuksi pankkiin tai luottokortteja käsittelevään maksujärjestelmään. Viikonloppuisin tai lomien aikana vastaaminen voi kestää pidempään.
  • Netti-keskusteluajan siirtäminen; netti-keskustelun ajankohta on mahdollista siirtää, mikäli asiakas pyytää sitä sähköpostitse riittävän ajoissa, vähintään 24 tuntia ennen alunperin sovittua alkuhetkeä.

*) Psykoterapiapuhelut: sisältää psykoterapeutin asiakkaalle soittaman puhelun.

*Puhelinkeskustelu ajanvarauksella yhteys(a)psykoterapiacami.fi
Terapeutin puhelinistuntoon kuluu aikaa n. 45-60 minuuttia.
Psykoterapeutti soittaa sovitusti asiakkaalle joten asiakas ei maksa puhelinoperaattorimaksua.
Asiakas voi myös käyttää ilmaisohjelma Skypeä ja täten valita, haluaako näköyhteyden vai ilman.

**) Sähköpostiterapiastunto.

  • Tee yhteydenottopyyntö yhteys(a)psykoterapiacami.fi .
  • Yksi istunto pitää sisällään useampia viestejä (eroaa maksuttomasta yhteydenottopyynnöstä joka myös voi sisältää paljon taustatietoa).
  • Sähköpostien määrä arvioidaan niin, että vastaavan määrän asioita olisi mahdollisuus käydä läpi kasvotusten tapahtuvan istunnon aikana.  Arviointi tapahtuu aina asiakkaan edun mukaisesti.
  • Hinta 60 euroa / viestien määrä vastaa yhtä normaalia istuntoa.

Laiminlyönti:
Jos asiakas ei ole paikalla kun Netti-keskustelu alkaa, se katsotaan menetetyksi. Ongelmatilanteissa asiakkaalle lähetetään sähköpostia. Jos asiakas on maksanut konsultaatiosta, eikä ole saanut vastausta, on mahdollista että viesti on joutunut roskapostiin. Silloin ystävällisesti yhteys arkisin joko sähköpostitse tai puhelimitse.

Palvelun tekninen toteutus, tilausjärjestelma ja luottamuksellisuus
Asiakas valitsee järjestelmän (esim. sähköpostin, nettipuhelun, puhelimen yms.) joiden avulla haluaa käyttää säjhköinen terapiapalvelua, edellytyksellä, että toivotun järjestelmän tietoturva on riittävä.

Peruutukset:
Asiakkaan ei ole mahdollista perua jo maksettuja konsultaatioita eikä niiden maksua voida tilittää takaisin.
PsykoterapiaCami palvelu pidättää itselleen oikeuden olla konsultoimatta, teknisestä, kustannus- tai muusta syystä joka osoittautuu hankalaksi; jolloin maksettu konsultaatiomaksu tilitetään takaisin asiakkaalle.
Netti-konsultaatiot: kun konsultaatio alkaa, psykoterapeutti ottaa yhteyden joko puhelimitse tai netissä.
Puhelut: Hinnastossa mainittu hinta sisältää psykoterapeutin asiakkaaalle soittaman puhelun. Puheluun vastaamista mahdollisesti aiheutuvat kulut eivät sisälly hintaan, vaan ovat asiakkaan vastuulla. Asiakasta pyydettään tarkistamaan asia puhelinoperaattorilta.

Ystävällisesti katso myös tutkitusti nettiterapiasta.